Foto´s staan onder vorig bericht Ciao Cusco - Reisverslag uit Juliaca, Peru van Linda Peters - WaarBenJij.nu Foto´s staan onder vorig bericht Ciao Cusco - Reisverslag uit Juliaca, Peru van Linda Peters - WaarBenJij.nu

Foto´s staan onder vorig bericht Ciao Cusco

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Linda

22 Maart 2009 | Peru, Juliaca

Voor het geval je de foto´s bij dit bericht mocht missen: ze zijn per ongeluk onder mijn vorige bericht dat heet Ciao Cusco geplaatst (omdat ik eerst de foto´s had geupload en toen pas mijn bericht geschreven....)Het zijn veel foto´s dit keer (wat wil je bij zo´n lap tekst ;-)), hopelijk vind je ze mooi!

Adios!

• 25 Maart 2009 - 07:45

Peggy:

Hé die Linda,
    wel erg mooi daar hè.
    En al die dingen die je meemaakt ik ben gewoon jaloers op je! Geniet met volle teugen en maak er maar weer een mooi boek van kan ik in de klas goed gebruiken!!!

Groetjes Peggy

Linda

Peru: 2 weken Spaans studeren, 4 weken vrijwilligerswerk in een naschoolse opvang en dan de Inca trail naar Machu Picchu! Vervolgens reizen:-) Bolivia: 3 weken Ecuador: 4 weken Curacao: 1 week

Actief sinds 10 Okt. 2008